12:14 , 1401/11/16
کد خبر: 000019824
بازدید: 1822
مادر زن جوان شریک جرم قتل نوه اش شد/ خانم دکتر خودکشی کرد!

مادر زن جوان به دلیل ترغیب دخترش به سقط جنین که منجر به مرگ دختر و نوه اش شد، مورد صدور کیفر خواست قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، سال گذشته زنی جوان برای سقط جنین به صورت غیر قانونی به مطب دکتری در تهران مراجعه می کند. این خانم باردار که در هفته چهاردهم بارداری اش بود پس از اینکه به اتاق عمل می رود، جان خود را از دست می دهد.

این موضوع به بازپرس شعبه چهارم دادسرای امورجنایی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: لحظاتی وحشتناک از فوران آتشفشان/ دروازه ای رو به جهنم!

همسر باردارم جانش را از دست داد

همسر زن جوان در ارتباط با این اتفاق گفت: زمانی که همسرم برای سونوگرافی رفت به ما اطلاع دادند که جنین دچار اختلال ژنتیکی است. برای معاینه همسرم به تهران و مطب خانم دکتری مراجعه کردیم. خانم دکتر به ما گفت که روز بعد یعنی 30 بهمن برای سقط جنین به مطب برویم.

روز بعد به مطب رفتیم و خانم دکتر به همراه همسرم و منشی مطب به اتاق عمل رفتند. چند لحظه بعد آنها به من خبر دادند که همسرم حالش بد است و کمی بعد هم گفتند که همسرم فوت شده است.

انتقال جسد زن باردار به پزشکی قانونی

با دستور بازپرس جنایی جسد خانم جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

خانم دکتر تهرانی خودکشی کرد/ عذاب وجدان داشت!

با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شد این خانم دکتر در مطبش اقدام به سقط جنین غیر قانونی می کند، دستور احضار منشی و خانم دکتر توسط بازپرس جنایی صادر می شود. چند روز پس از صدور این دستور مشخص شد خانم دکتر به خاطر عذاب وجدان و ترس از احضار شدن از سوی پلیس با خوردن قرص خودکشی کرده است.

از مادرزنم شکایت دارم

همسر مقتول نیز به دنبال برخورد با تمام عاملان قتل همسرش بود. به همین منظور زمانی که از خودکشی خانم دکتر مطلع شد به دادسرا مراجعه کرد و از مادر زنش شکایت کرد. او ادعا کرد که مادر زنش، همسرش را برای سقط جنین ترغیب کرده است.

در ادامه تحقیقات این پرونده برای همسر و مادر مقتول، اتهام معاونت در سقط جنین عمدی صادر شد؛ با توجه به اینکه آنها در زمان سقط جنین همراه متوفی بوده اند.

از سویی باتوجه به مرگ خانم دکتر، قرار موقوفی تعقیب صادر شد و پرونده برای پرداخت دیه از اموال خانم دکتر و رسیدگی به اتهامات مادر و همسر متوفی به دادگاه کیفری یک استان  تهران ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دزدی عجیب با پیکان/ مرغ بریان چشمک می زد+ فیلم

جسد دختر تاجر معروف در خانه مجردی اش پیدا شد!

واژگونی مرگبار قایق دانش آموزان پاکستانی+ فیلم

تنبیه وحشتناک معلم پرورشی برای دانش آموز/ چشمش را از دست داد!

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید