15:24 , 1401/11/8
کد خبر: 000019394
بازدید: 1547
تنبیه وحشتناک معلم پرورشی برای دانش آموز/ چشمش را از دست داد!

چشم دانش آموز روستایی شهرستان خاش با تنبیه معلم آسیب دید.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، دانش آموز روستایی در پی تنبیه معلم پرورشی با شلنگ بینایی اش آسیب دید.  این دانش آموز 20 درصد بینای اش را از دست داد همچنین چشم های آب مروارید آورده است.

تنبیه دانش آموز روستایی با شلنگ

این دانش آموز که علی محمدزهی نام دارد و پایه چهارم ابتدایی است می گوید؛ معلم برای تنبیه او با شلنگ سه ضربه به او می زنند. که این ضربات به دست، سینه و صورت او برخورد کرده است.

پدر دانش آموز راست می گوید یا مدیر مدرسه؟

در ارتباط با این حادثه که هفته گذشته رخ داده است دو روایت وجود دارد.

مدیر مدرسه می گوید حادثه پیش آمده شوخی بوده است. اما دانش آموز و پدر او می گویند که ضربه دقیقا به صورت او برخورد کرده است و به احتمال زیاد چشم این دانش آموز مقطع ابتدایی به جراحی نیاز خواهد داشت.

پدر علی تاکید دارد که معلم پرورشی مدرسه به طور مستقیم به چشم چپ علی ضربه زده است و مدیر مدرسه هم 3 روز بعد بدون اینکه عکس صورت علی را ببیند گفته است که این یک شوخی بوده و تنبیهی در کار نبوده همچنین دلیل اصابت ضربه به صورت دانش آموز به خاطر بی احتیاطی خود علی بوده است.

معلم پرورشی با شلنگ به چشمم زد

علی با رد صحبت های مدیر مدرسه می گوید که معلم پرورشی به طور مستقیم به چشم او ضربه زده است. علی درباره این ماجرا می گوید: «معلم دنبال من افتاد و من هم از دست او فرار می کردم تا اینکه به در بسته کلاس رسیدم. معلم سه ضربه به من زد که یکی از انها به چشمم خورد و همش از آن اشک می امد. وقتی معلم وضعیت چشمم را دید به من گفت که برو چشمت را بشور. بعد از آن هم معلم حتی یک بار هم نیامد ببیند که وضعیت من چگونه است.»

علی درباره دیگر معلمان مدرسه می گوید که همه انها شلنگ های زخیم و محکمی دارند و با آنها بچه ها را کتک می زنند.

بیشتر بخوانید:

وحشیگری 5 پلیس آمریکایی/ سیاه‌پوست آمریکایی به قتل رسید

گچ کارهای تبهکار دستگیر شدند/ کرجی ها از شرشان خلاص شدند

12 ساعت زجر و شکنجه به دستور مادر بی رحم

دختر پولدار به دام مهندس بی پول افتاد/ بیماری لاعلاج گرفت

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید