گردشگری

سفرهای نوروزی به این استان رکورد زد؛

آخرین اخبار

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: فردا سوم اردیبهشت ماه نخستین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

کوهنوردی، یکی از فعالیت های هیجان انگیز و ماجراجویانه ای است که عاشقان زیادی در سراسر دنیا دارد. این ورزش، به افراد این امکان را می دهد تا با طبیعت در ارتفاعات بالا ارتباط برقرار کنند، و همچنین به آن ها امکان می دهد تا به مرزهای توانایی های خود برسند و تجربه های بی نظیری را تجربه کنند.

​وزیر ارشاد گفت: تخصیص ارز حجاج اتفاق با همکاری‌های بانک مرکزی و وزارت اقتصاد اتفاق افتاد و از اواخر اردیبهشت ماه که حجاج ما برای حج واجب اعزام می‌شوند مشکلی برای ارز نخواهند داشت.

اقامتگاه‌های بدون مجوز و غیررسمی از جمله خانه‌های شخصی و اجاره‌ای، چادرهای مسافرتی و مدارس همچنان سهم بیشتری از سفرهای نوروزی دارند.

مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ خبر داد.

اقامتگاه شاکری کرمان در سریال نون خ کجاست؟ آدرس دقیق اقامتگاه شاکری در فصل پنجم نون خ ۵ کجای کرمان است؟ این سوال بسیاری از علاقه مندان این سریال است.

اینترلاکن در برنز اوبرلند در یک دشت آبرفتی، بین دریاچه تون و دریاچه برینز قرار دارد. مقصد تعطیلات، که توسط سه کوه بزرگ، Eiger، Mönch و Jungfrau اداره می شود، نقطه شروع فعالیت های متعدد است.

سفرهای نوروزی به این استان رکورد زد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۴۰۰ هزار و ۷۴۳ وسیله نقلیه به استان گیلان طی ۶ روز گذشته، خبر داد.

در روزهای ۲۹ اسفند و یکم فروردین، محوطه باستانی "چغازنبیل" تعطیل می‌باشد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه‌ای به سایت‌ها و سامانه‌های رزرو مراکز اقامتی، جدیدترین دستورالعمل معاونت گردشگری در نوروز ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اعلام کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، یک مسیر اصلی از آبراهه‌های ۲۵۰۰ ساله تخت جمشید به روی گردشگران باز خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: کتیبه‌های هخامنشی گنجنامه همدان شب گذشته از طریق پرتاب نارنجک دست ساز مورد تعرض قرار گرفت و با اعزام گروه مرمت دوده‌های ناشی از انفجار ترقه از گنج‌نامه همدان پاک شد و آسیبی به بنا وارد نشده است.

کرمان یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین استان‌های کشور ماست که جاذبه‌های دیدنی فراوانی برای تماشا دارد؛ ازاین‌رو می‌تواند مقصد مناسبی برای سفرهای نوروزی باشد. اگر می‌خواهید برای نوروز ۱۴۰۳ سفر متفاوتی را تجربه کنید، پیشنهاد ما شهر بم استان کرمان است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هزینه حج 1403، 162تا ۱۸۸ میلیون تومان است و زائران پس از انتخاب کاروان، ۵ روز فرصت دارند مابه‌التفاوت هزینه را واریز کنند.

به دنبال اعتصاب بخشی از کارکنان برج ایفل به دلیل نارضایتی از مدیریت مالی، بازدیدِ یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریسی فرانسه، امکان‌پذیر نیست.

سازمان حج و زیارت با اشاره به طولانی شدن انتظار برای برقراری عمره، اعلام کرد که از انصراف سیستمی همه متقاضیان و واریز هزینه به حساب آن‌ها خبر داده است.

در 22 بهمن؛

ورود به موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی تحت نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در روز یکشنبه ۲۲ بهمن، به صورت رایگان می‌باشد.

سفیر ایران در قطر از لغو روادید برای گردشگران قطری از امروز خبر داد.

یک استوری از یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در اینستاگرام و جنجال و بحث در بین کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی.

ورودی‌‌‌های بین‌المللی به فرانسه در نیمه اول سال ۲۰۲۴، به حدود ۹۳‌درصد از مدت مشابه سال ۲۰۱۹ رسیده و فرانسه جایگاه خود را به عنوان محبوب‌‌‌ترین مقصد جهان تثبیت کرده است.