کشتی و وزنه برداری

با اعلام رنکینگ فدراسیون جهانی؛

آخرین اخبار

کاریکاتور از دیوید تیلور رقیب حسن یزدانی که در انتخابی تیم ملی به رقیب آمریکایی باخت را ببینید.

از صبح امروز یکشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، رقابت‌های کشتی فرنگی برای کسب سهمیه المپیک پاریس در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

کشتی‌گیر آمریکایی (آرون بروکس) توانست دیوید تیلور را که حریف سرسخت حسن یزدانی است، شکست دهد.

دیوید تیلور پس از دومین شکست مقابل پدیده ۲۳ ساله کشتی آمریکا و از دست دادن المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در حالیکه زانو زده بود در آغوش حریف جوان خود گرفت.

حذف دیوید تیلور از المپیک پاریس، فشار روانی حاکم بر حسن یزدانی طی سال‌های اخیر از دوش او برداشته شد.

رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع ۱۲ سهمیه به پایان رسید.

امین میرزازاده و پژمان درستکار به ترتیب به عنوان برترین فرنگی‌کار و برترین مربی کشتی آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شدند.

بعد از اینکه علیرضا دبیر با کنایه به رسول خادم گفت «بعضی رسانه‌ها تلاش می‌کنند از من کریم شیره‌ای بسازند، از بقیه جهان پهلوان.» این موضع سوژه شد.

ویدئویی از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان مازندران در فضای مجازی منتشر شده است.

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ از صبح امروز سه شنبه ۲۸ فروردین در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

گیبل استیوسون، قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو غایب بزرگ دسته سنگین وزن المپیک پاریس خواهد بود.

نماینده پرافتخار سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به سومین مدال طلای خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز در ۵ وزن اول و شانس کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز در ۵ وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام آسیا را از آن خود کرد.

حسین ابوذری با شکست تالگات، کشتی‌گیر میزبان موفق به کسب مدال برنز آسیا شد تا اولین مدال روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا به نام او ضرب شود.

نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست کشتی‌گیر مغول، انتقام شکست سنگین در فینال بازی‌های آسیایی را گرفت و قهرمان آسیا شد.

با اعلام رنکینگ فدراسیون جهانی؛

علی داودی و مصطفی جوادی، دو وزنه‌بردار ایران در رنکینگ جدید المپیک که از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد، صاحب سهمیه المپیک شدند.

آزادکاران ایران رقیبان خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا شناختند. در ادامه به برنامه کامل کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان‌ می پردازیم.

ساعت پخش مسابقات کشتی آزاد امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان اعلام شد.

مسابقه و نتیجه کشتی رحمان عموزاد امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد آسیا ۲۰۲۴ بیشکک قرقیزستان را در این مطلب مشاهده کنید.