07:49 , 1401/5/23
کد خبر: 000014816
بازدید: 119760
پیدا کردن شماره تلفن صاحب پلاک خودرو

ممکن است به دلایل متفاوت به دنبال پردا کردن اطلاعاتی از صاحب پلاک یک خودرو باشید. این مطلب می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ممکن است این اتفاق برای شما رخ دهد که یک شخص با خودرو به شما میزندو با سرعت محل حادقه را ترک می کند یا یک فرد با خودرو در صدد اخاذی، زورگویی و حمله به شما باشد و سپس با خودرو متواری شود و شما تنها کاری که انجام داده اید این است که شماره پلاک خودرو را برداشته اید. طبیعتا در چنین مواقعی به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی از جمله شماره تلفن مالک خودرو میگردید.

چگونه صاحب پلاک خودرو را پیدا کنیم ؟

باید این موضوع را یادآوری کنیم که تمامی تبلغات درباره سایت ها یا اپلیکیشن های پیدا کردن شماره تلفن با پلاک خودرو دروغی بیش نبوده و به هیچ عنوان با داشتن شماره پلاک یک خودرو نمی توانید اطلاعاتی در ارتباط با مالک پیدا کنید.

تنها اطلاعات به دست آمده از پلاک خودرو دو رقم آخر آن است که می توانید شهر محل سکونت صاحب خودرو را پیدا کنید به غیر از این هیچ اطلاعات دیگری در ارتباط با مالک پلاک خودرو به دستتان نخواهد رسید.

شماره پلاک خودروهای کشور به تفکیک استان و شهر

نحوه  استعلام آنلاین مشخصات مالک خودرو

همانطور که پیش تر گفته شد هیچ راهی برای استعلام آنلاین مشخصات مالک خودرو آن هم از روی پلاک وجود ندارد. البته برخی اپلیکیشن ها وجود دارد که می توانید با وارد کردن دو رقم آخر شماره پلاک اطلاعاتی درباره شهر محل سکونت صاحب پلاک خودرو پیدا کنید.

اگر از جانب یک ماشین به شما آسیبی رسیده است یا ماشینی خریده اید و پلاک آن به نام شخص دیگری است تنها با در دست داشتن شماره پلاک خودرو به مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنید.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید