12:10 , 1401/10/5
کد خبر: 000016100
بازدید: 7013
معرفی فیلم «ایت» It 2017+ داستان+ بازیگران+ تیزر

فیلم ترسناک «ایت» اثر اندی موسکیتی بوده و در ژانر ترسناک فرا طبیعی ساخته شده است. این فیلم برگرفته از رمانی به نویسندگی استیون کینگ است.

همه چیز درباره فیلم «آن» it

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، فیلم ایت برگرفته از کتابی به همین نام است و روایتگر سرنوشت 7 کودک است که در شهر کوچکی در مین زندگی می کنند. این هفت دوست یک گروه طرد شده در مدرسه خود هستند. با این حال، این بزرگترین مشکل آنها نیست. وقتی دوستان از یک سو با مشکلات زندگی و بلوغ سروکار دارند، با مشکل غیرمنتظره دیگری مواجه می شوند. پنی وایز (دلقک ایت) که می تواند با توجه به ترس قربانیانش شکل بگیرد، در ظاهر یک دلقک ترسناک شروع به ترساندن این 7 کودک می کند. اکنون مشکلات آنها در مدرسه در مقایسه با مبارزه آنها برای بقا بسیار ناچیز خواهد بود.

سازندگان فیلم «ایت» It (2017 film)

کارگردان فیلم «ایت» اندی موسکیتی و تهیه کنندگان آن روی لی، دن لین، ست گراهام-اسمیت، دیوید کتزنبرگ و باربارا موسکیتی هستند. گفتنی است. 

بازیگران فیلم «ایت» It (2017 film)

بازیگران فیلم ایت جیدن لیبرهر، بیل اسکاشگورد، فین ولفهارد، سوفیا لیلیس، چوزن جیکوبس، جک دیلن گریزر، جرمی ری تیلور، وایات اولف، نیکلاس همیلتون و جکسون رابرت اسکات هستند.

استیون کینگ، خالق مجموعه داستان «ایت»

استیون کینگ، استاد ادبیات ترسناک و هیجان انگیز، نویسنده ای است که تقریباً همه در جهان نام او را می دانند، خواه آثارش را خوانده باشند یا نه. او با رمان ها و داستان های بی شماری که تاکنون به نثر درآورده، نامی است که بارها ثابت کرده که نه تنها در ژانر ترسناک بلکه در داستان دراماتیک چقدر می تواند «پادشاه» باشد. کینگ که افسانه هایی مانند قیمت اسارت و مایل سبز را نوشت و به سینما کمک کرد تا دو فیلم اقتباسی ارزشمند را به دست آورد، یک رمان حماسی نیز دارد. اکثر طرفداران همیشگی استیون کینگ داستان it را بهترین اثر او همراه با رمان آخرالزمان می دانند.

داستان فیلم ترسناک ایت چیست؟

این فیلم داستان 7 کودک کوچک را روایت می کند که توسط موجودی به نام "it" وحشت زده شده اند، که از ترس ها و فوبیاهای قربانیان خود سوء استفاده می کند و آنها را به شیوه های وحشتناکی به دام می اندازد. این رمان همچنین در مینی سریالی به همین نام اقتباس شد که قبلاً در سال 1990 منتشر شده بود.

پنی وایز (دلقک ایت) چند سال دارد؟

محدودیت سنی: برای مخاطبان 15 سال و بالاتر. حاوی عناصر خشونت و وحشت است.

در واقع پنی وایز (دلقک ایت) کیست؟

نام واقعی او مشخص نیست، اما او در کتاب ادعا می کند که نام اصلی او باب گری است. او در بین کودکان بیشتر با نام های «ایت» و «پنی وایز دلقک رقصنده» شناخته می شود. پس از آمدن به زمین، هر بار حدود 27 تا 30 سال می خوابد.

پنی وایز (دلقک ایت) چگونه به دنیا آمد؟

طبق شایعات، پنی وایز که از جهان ماکروورس می آید، میلیون ها سال پیش مانند یک شهاب به زمین سقوط کرد و مسئول تأسیس شهر دری (مکان خیالی کینگ در کتاب هایش) در مین بود و در همانجا باقی ماند.

در پایان فیلم It چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که بچه ها در پایان فیلم راه خود را از هم جدا می کنند، دستور رها کردن دستان آنها نمادین است. استن اول می رود و بعد ادی. در رمان، وقتی آنها در بزرگسالی می میرند، اول استن می میرد، سپس ادی.

تیزر فیلم «آن» it

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید