13:32 , 1401/10/5
کد خبر: 000015261
بازدید: 1724
معرفی سری جدید سریال دکستر؛ خون جدید

آینده سریال دکستر با فصل جدید به نام «خون جدید» مشخص می شود.

معرفی سریال درام جنایی دکستر

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، دکستر یک سریال تلویزیونی جنایی و محصول کشور آمریکاست. داستان اصلی این فیلم هول شخصیتی می گردد که یک کارشناس تحلیل آثار خون بوده که به استخدام پلیس میامی در آمده است. در حالی که این شخصیت یک فاتل زنجیره است و به صورت مخفی به آدم می کشد. اما قربانیان این آدم کش حرفه ای آن دسته از افرادی هستند که به طریق مختلف از قانون گریخته و جرم آنان قتل است. این شخصیت خود را موظف می داندکه قاتلانی را که از چنگال قانون فرار کرده اند را شناسایی کرده و آنان را شکار کند.

سریال دکستر چند فصل دارد؟

تاکنون 8 فصل از سریال دکستر منشتر شده است که این سریال توانست با انتشار 4 فصل تحسین بسیاری از منتقدان را کسب کند. اما در فصل های بعدی سریال طرفداران دکستر به شدت کاهش داشت.

معرفی سری جدید سریال دکستر؛ خون جدید

خلاصه داستان سریال دکستر

دکستر شخصیت اصلی این سریال است که زمانی که 3 سال بیشتر نداشت مادرش توسط فروشندگان دراگ با اره برقی تکه تکه می شود آن هم پیش چشم دکستر. با توجه به اینکه دکستر پس از مرگ مادرش یتیم می شود سرپرستی دکستر به یک پلیس در شهر میامی داده می‌شود. 

دکستر پس از مرگ مادرش به سایکوپاتی گرایش پیدا می کند و به دلیل نیاز او و گرایشش به خون پدرخوانده اش او را آموزش می دهد که به جای کشتن مردم معمولی قاتلانی را که از چنگان قانون گریخته اند را به قتل برساند و طرز حرفه ای اجسادشان را در اقیانوس آرام معدوم کند.

جدیدترین سری دکستر ؛ خون جدید

دکستر، یکی از بهترین قاتل های زنجیره ای تاریخ تلویزیون بود که پس از پایان ناامیدکننده اش، با سریال New Blood بازگشت. با آمدن فصل جدید سریال دکستر به نام خون جدید، طرفداران قدیمی نیز بازگشتند و می خواستند با امید به فینال جدید نگاه کنند. هنوز نمی دانیم فینال جدید «خون جدید» چقدر خوشحال یا ناامید کنده است، اما این یک واقعیت است که اگر دکستر ادامه دهد، قطعا دوره جدیدی آغاز خواهد شد.

در شرایط عادی، پس از پایان سری دکستر کمتر کسی به ساخت سری جدید سریال جنایی دکستر فکر می کرد تا اینکه سری «خون جدید» از سریال دکستر به میدان آمد. با این حال، بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، پارامونت در حال بررسی چیزهای جدیدی در مورد دکستر است. مدیر تلویزیون این شرکت دیوید نوینز اظهار داشت که آنها پروژه های زیادی دارند که روی آنها کار می کنند، اما تا زمانی که آماده نباشند نمی توانند در مورد آنها صحبت کنند. با این حال، وقتی در مورد دکستر پرسیده شد، پاسخ داد «آینده دکستر چیست؟ من فعالانه روی این موضوع کار می کنم.»

معرفی سری جدید سریال دکستر؛ خون جدید

همیشه این احتمال وجود داشت که این برند با رونمایی از دکستر؛ خون جدید مسیر جدیدی را در پیش بگیرد. کلاید فیلیپس، کارگردان سریال دکستر نیز در اظهاراتی که در گذشته انجام داده بود، اعلام کرد که می‌خواهند فصل دوم سریال دکستر؛ خون جدید را بسازند. فیلیپس با پرتاب توپ به شوتایم، اعلام کرد که پس از تایید کار، کار خود را آغاز خواهد کرد. بازگشت دکستر که حدود هشت سال پیش به فینال رسید، با تعدادی از پربیننده‌ترین قسمت‌های سریال قرارداد امضا کرد. به این ترتیب، ادامه دکستر که هنوز هم محبوبیت خاصی دارد، کاملاً ممکن به نظر می رسد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید