محیط زیست

آخرین اخبار

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه در بیشتر استان‌ها خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در ارتفاعات و لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات و خودداری از دره‌نوردی توصیه کرد.

سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

کیفیت هوای تهران امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403 قابل قبول است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و و روز شنبه (اول اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و و روز شنبه (اول اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بارش شدید باران روز گذشته (سه شنبه) در دبی امارات منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در بزرگراه‌ها و فرودگاه بین‌المللی آن شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

کیفیت هوای تهران امروز چهارشنبه 29 فروردین 1403 در وضعیت مطلوب قرار دارد.

با توجه به بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، دور از انتظار نیست، امدادگران و نجات گران هلال احمر یزد برای کمک به حادثه دیدگان در آماده‌باش هستند.

بنابر اعلام رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، رگبار باران و رعد و برق در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی فعال خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطق جنوبی کشور خبر داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، درباره وقوع رگبار، رعد و برق، و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور، اطلاع رسانی کرد.

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش‌بینی کرده است که برای پنج روز آینده در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان، بارش باران و باد شدید وزش خواهد داشت.

میزان شاخص آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد.

با انتشار بالاترین سطح هشدار، سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران در پنج استان جنوب کشور هشدار داد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط اداره کل هواشناسی استان تهران، در طی پنج روز آینده، بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان شاهد بارش‌های رگباری، بادهای شدید و افزایش دما در سطح استان خواهند بود، که این وضعیت از امروز (26 فروردین‌ماه) آغاز می‌شود.

با توجه به اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، میانگین کیفیت هوای پایتخت به طور کلی در شرایط قابل قبول قرار دارد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.