مجلس

مجلس

آخرین اخبار

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس طی گفت‌وگویی در خصوص برنامه‌ریزی افغان‌ها برای خرید مسکن در ایران اظهار نظر جالبی را ارائه داد.

محسن باقری (نماینده کارگری عضو شورای عالی کار) و علی‌‌حسین رعیتی‌فرد (معاون روابط کار وزارت کار) در برنامه تهران۲۰ به مناظره بر سر اصلاح قانون کار پرداختند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

اعتراف عجیب ذوالنوری:نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

میثم ظهوریان گفت: با این مشهوراتی که به وجود آمده در جلسه‌ای که اخیراً داشتم یکی از سیاستمداران که نایب رئیس مجلس هم بوده، عنوان کرد در سال ۱۴۰۱ که ۵۷ درصد حقوق کارگران افزایش یافت ۲۰ درصد کارگران بیکار شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره استفاده از خدمات و ظرفیت بانوان حول محور خدمت سربازی گفت: بنده اعتقاد دارم در این شرایط درمورد ظرفیت خانم‌ها باید تجدید نظر صورت گیرد.

بنا به دلایل مختلفی باید شنبه دومین روز تعطیلات آخر هفته باشد. اگر پنج‌شنبه را هم تعطیل کنیم تنها کشوری در دنیا هستیم که پنج‌شنبه و جمعه تعطیل هستیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحث‌های کارشناسی که با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران انجام شد، به جمع‌بندی انتخاب تعطیلی بین شنبه و پنجشنبه نرسیدیم و موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: به دلیل اختلافات زمانی شب و روز همه کشور‌های جهان در یک ساعت مشخص سرکار نمی‌روند و این موضوع خللی به کسب و کار‌های جهانی وارد نمی‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

نماینده مجلس:

نماینده مردم تبریز گفت: «شاخک‌ها و سنسورهای دولت باید پیام لازم را از جامعه دریافت کند و بداند که شرایط امروز اقتصادی دچار مشکل شده است.»

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات کاهش ساعت کاری همه افرادی که قرار کاری آن‌ها ۱۷۵ ساعت در ماه است را اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد. تعطیلی پنجشنبه ها به زودی اجرا می شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش تعطیلات رسمی هفتگی به ۲ روز و کاهش ۴ ساعته کار کارکنان با تصویب این کمیسیون خبر داد.

یک عضو کمیسیون بررسی لایحه حجاب گفت: تخطی از قانون به عنوان سوءپیشینه فرد تلقی خواهد شد، علاوه بر این فردی که قانون حجاب تخطی کرده از خدماتی که در کشور می‌گیرد، محروم می‌شود که یکی از آن‌ها سفر خارجی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نمایندگی از مردم، از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر می‌کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافراز ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان ۲۰ درصد تعیین شد، البته بازنشستگان علاوه بر ۲۰ درصد، شامل ۴۰ درصد اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس برنامه هفتم توسعه هم می‌شوند.

آخرین اخبار و جزئیات از اعتراض کارگران به مصوبه دستمزد و حقوق کارگران ۱۴۰۳ و سوال مجلس از وزیر کار اعلام شد.

نمایندگان مجلس در جلسات علنی این هفته، از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال خواهند کرد.