15:16 , 1401/11/10
کد خبر: 000019504
بازدید: 15941
فردا سه شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ (11 بهمن 1401)

با توجه به کاهش دما و بارش برف و باران مدارس تهران فردا سه شنبه 11 بهمن تعطیل است؟ جزئیات تعطیلی مدارس تهران را در این مطلب بخوانید.

خبر فوری تعطیلی مدارس تهران را از کجا بخوانیم؟ آخرین خبر از تعطیلی مدارس تایید شد؟ تعطیلی مدارس تهران دوشنبه قطعی شد؟ شبکه خبر تعطیلی مدارس را اعلام کرد؟ اخبار تعطیلی مدارس تهران قطعی است؟ آخرین خبر از تعطیلی مدارس تهران چیست؟ تعطیلی مدارس تهران دوشنبه قطعی است؟ تعطیلی مدارس تهران دوشنبه تایید شد؟ ایا مدارس سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است؟ سه شنبه تعطیل است؟ تعطیلی مدارس سه شنبه تهران تایید شد؟ سه شنبه تعطیل است ۱۴۰۱؟

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، افزایش شدت بارش برف در تهران در روز دوشنبه 10 بهمن باعث تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس های درس در برخی شهرستان های تهران از جمله پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه شد.

فردا مدارس تهران تعطیل است؟ 11 بهمن

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی پیش‌بینی می شود احتمال وقوع سیل در تهران وجود دارد. از طرفی با توجه به کاهش دمای هوای تهران و بارش برف در مناطق شمالی این امکان وجود دارد که مدارس تهران تعطیل و کلاس های درس به صورت غیرحضوری برگزار شود.

تعطیلی مدارس تهران فردا

در چند ماه اخیر با دلایل مختلفی از جمله افزایش شاخص آلودگی هوا، بارش برف و کاهش شدید دما و... مدارس تهران تعطیل شدند. با این حال امکان تعطیلی مدارس در صورت وقوع سیل یا بارش برف در تهران وجود دارد.

فردا سه شنبه 11 بهمن مدارس تهران تعطیل است؟

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 11 بهمن از سوی منابع خبری رسمی کشور منتشر نشده است.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید