غذاهای رژیمی

هلیله سیاه به عنوان یکی از گیاهان دارویی معروف در طب سنتی شناخته شده است که خواص مفیدی در کاهش چربی‌های اضافی از قسمت شکم و پهلو دارد.

افراد زیادی مصرف روزانه قهوه ترک را در برنامه غذایی خود قرار داده و این رژیم لاغری با قهوه جزو محبوب‌ترین‌ روش ها شناخته می‌شود. اگر در طول روز مصرف کالری دریافتی خود را کاهش داده و به جای آن چندین فنجان قهوه ترک میل کنید خیلی زود لاغر خواهید شد.

خواص عدسی در لاغری چیست؟ آیا برای لاغر شدن باید عدسی بخوریم؟

رژیم فستینگ (رژیم فستینگ) زمانی که به درستی انجام شود، هم به شما امکان کاهش وزن را می دهد و هم به سلامت شما کمک می کند.

مؤثرترین و دائمی ترین لیست رژیم های شوک برای کسانی که می گویند "من می خواهم بلافاصله لاغر شوم"

سالاد مرغ در لیست رژیم غذایی گنجانده شده و یکی از انواع سالادهای کم کالری و خوشمزه است. در ادامه دستور تهیه بی نظیر و خانگی سالاد مرغ را آموزش می دهیم.

بسیاری از افرادی که می خواهند وزن کم کنند از این موضوع گله دارند که نمی توانند رژیم غذایی مناسبی پیدا کنند. اگرچه بسیاری از برنامه‌های رژیم غذایی «افسانه‌ای» وجود دارند که ادعا می‌کنند به راحتی وزن کم می‌کنند اما کاهش یا حفظ وزن دشوار است.

چربی دور کمر و شکم با مصرف بیش از حد کالری افزایش می یابد و باعث چاقی شکمی می شود. چربی شکمی که به دلیل تغذیه نامتعادل و ناسالم، زندگی راکد، افزایش سن و عوامل ژنتیکی ایجاد می شود، به مرور زمان خطرناک می شود.

بادام هندی بومی آمریکای جنوبی، به ویژه برزیل است که توسط استعمارگران به آفریقا و هند معرفی شد. شما هم تصور می‌کردید بادام هندی بومی هند است در واقع اینطور نیست بادام هندی بدلیل شکل ظاهریش به بادام هندی معروف است.