صنعت و معدن و تجارت

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.​​​​​

در روزهایی که خودروسازان و قطعه‌سازان و البته مشتریان در انتظار تعیین‌تکلیف قیمت کارخانه‌ای خودروها هستند، نه شورای رقابت و نه وزارت صمت، هیچ‌کدام زیر بار این مسوولیت نمی‌روند و هر یک دیگری را مسوول تعیین قیمت خودرو می‌داند.

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، نرخ خودرو دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. بیشتر محصولات در بازار کاهش نرخ داشته ولی تعداد کمی از آن‌ها، نرخ صعودی یا بدون تغییر را تجربه می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: بنابر آمار در فروردین ماه ۱۱۲ هزارتن تخم مرغ تولید شد که پیش بینی می شود در اردیبهشت به ۱۱۴ هزارتن برسد.

امروز قیمت گوشت مرغ پایین آمد و هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 76,937 تومان خرید و فروش شد.

افزایش قیمت جهانی کاکائو، مذاق تولید کنندگان و علاقمندان شکلات‌ را تلخ می‌کند؟ بررسی‌ها از رشد بیش از ۶ برابری قیمت جهانی کاکوئو حکایت دارد؛ موضوعی که می تواند صنعت شکلات سازی دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت روز انواع خودرو شاهین کارکرده و صفر را در این گزارش مشاهده کنید.

وزیر صمت اظهار کرد: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صمت سیاست گذار هستیم ما مجری نیستیم. مسؤولین وقت با راه اندازی سامانه یکپارچه قصد داشتند کمترین تخلف را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت اعمال شود.

بر اساس بررسی های انجام شده قیمت تخم مرغ امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار تهران به صورت شانه ای، دانه ای و کیلویی در این خبر به طور روزانه اطلاع رسانی میگردد.

صورت های مالی ایران خودرو در پایان سال 1402 نشان می‌دهد این خودروساز در بحث صادرات ناموفق بوده است.

تخصیص ارز برای محموله‌های برنجی که از ابتدای شهریور ماه تاکنون به گمرکات کشور وارد شده و اظهار و ترخیص شده‌اند، همچنان منتظر تأیید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نهاد مسئول و سپس بانک مرکزی می‌باشد.

به اطلاع نمایندگی های محترم میرساند شرایط انتخاب و واریز وجه به تعداد محدود برای متقاضیان خودرو دنا پلاس اتوماتیک با اولویت های بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، مطابق جدول ذیل ایجاد شده است.

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمترین نوسان را در طول هفته دارد و به نظر می‌رسد معاملات بازار به صفر رسیده است. نوسانات در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، بسیار کم گزارش می‌شود.

بررسی قیمت روز و جدید خودروهای مختلف پژو ۴۰۵ در تاریخ ۳ اردیبهشت انجام شد. آخرین قیمت‌های انواع خودرو پژو ۴۰۵ برای امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار میهن از صادرات ۲۰ هزارتن تخم مرغ در فروردین ماه امسال خبرداد و گفت: قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب واحدهای تولیدی به ۳۰ هزار تومان رسیده که کمتر از قیمت سال گذشته است.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از ۲۰ روز دیگر خبر داد.