15:53 , 1401/11/19
کد خبر: 000020050
بازدید: 1282
شاه درباره توانایی فرح برای حکومت چه نظری داشت؟+ فیلم

برخی سایت های خبری فیلمی کوتاه از یک مصاحبه بین المللی شاه را بازنشر کرده اند که در قسمتی از آن درباره توانایی های فرح صحبت شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، در این ویدئو خبرنگار صحبت را با بررسی توانمندی های زنان آغاز می کند و با اشاره به اظهارات قبلی محمدرضا پهلوی می گوید شما زمانی گفته اید که زنان توانایی های برابر با مردان ندارند و هرگز مانند میکل آنژ، باخ یا حتی یک آشپز فوق العاده تولیدی نداشته اند. همه زنان متقلب و شرور هستند.

محمدرضا پهلوی در پاسخ به این مطلب با تاکید بر اینکه این اظهارات را با این کلمات خاص بیان نکرده، اظهار می کند که تاکنون زنان هوش و توانمندی مردان را نداشته اند و شاید در آینده این توانایی را پیدا کنند. همیشه استثنا پیدا می شود.

در ادامه خبرنگار از شاه می پرسد آیاشما فکر می کنید همسرتان یکی از این استثناهای کمیاب است؟ شاه پاسخ می دهد بستگی دارد از چه جهت باشد.

خبرنگار می پرسد شما فکر می کنید همسرتان می تواند به خوبی یک مرد  حکومت کند؟ وی در این باره می گوید: ترجیح می دهم جواب ندهم.

مجری می گوید اماشما همسرتان را نایب السلطنه مملکت کرده اید و اگر شما بمیرید او رهبر مملکت خواهد شد. حال می گویید مطمئن نیستید؟

شاه در پاسخ این سئوال می گوید: نمی دانم او در مواقع بحران چه واکنشی نشان خواهد داد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید