سیاسی

سیاسی

تاکید رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران؛

آخرین اخبار

رئیس جمهور تاکید کرد: وعده‌های خود را از یاد نمی‌بریم این دولت بنا دارد که صادق الوعد باشد، به همه مسئولان اعلام کرده ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده ایم.

عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه اعلام کردند در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپادهای ایرانی تحریم کرد.

«معصومه حائری» عروس امام خمینی (ره) چرا فوت کرد؟ این سوالی است که بسیاری از مردم به دنبال یافتن پاسخ مناسبی برای آن هستند.

تصاویری از روان‌آب‌هایی که به‌نفع افغانستان از کشور خارج می‌شوند را مشاهده می‌کنید. مردم خراسان جنوبی در ‌انتظار یک سد هستند.

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

رئیس جمهور گفت: برگزاری سفر برنامه ریزی شده در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

انتشار توئیتی از جواد کریمی قدوسی با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از رایزنی‌های حضوری ۴ گزینه ریاست مجلس با منتخبین مجلس دوازدهم خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی‌پاکستان، دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

تاکید رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران؛

رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

در حاشیه‌ای دیدار امروز رهبر انقلاب با کارگران، یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب دست به اقدامی جالب زد.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس طی گفت‌وگویی در خصوص برنامه‌ریزی افغان‌ها برای خرید مسکن در ایران اظهار نظر جالبی را ارائه داد.

محسن باقری (نماینده کارگری عضو شورای عالی کار) و علی‌‌حسین رعیتی‌فرد (معاون روابط کار وزارت کار) در برنامه تهران۲۰ به مناظره بر سر اصلاح قانون کار پرداختند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.