سیاست خارجی

سیاست خارجی

تا ساعاتی دیگر برگزار می شود؛

آخرین اخبار

عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه اعلام کردند در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند فرد و نهاد را به بهانه تسهیل و حمایت مالی از فروش پهپادهای ایرانی تحریم کرد.

تصاویری از روان‌آب‌هایی که به‌نفع افغانستان از کشور خارج می‌شوند را مشاهده می‌کنید. مردم خراسان جنوبی در ‌انتظار یک سد هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی‌پاکستان، دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

«ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با خودداری از اظهارنظر درباره کانال های ارتباطی میان واشنگتن – تهران گفت: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم.

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد.

با حضور رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان رونمایی از لوح یادبود، نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد انجام شد.

تا ساعاتی دیگر برگزار می شود؛

وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) برای بحث درباره تقویت پدافند هوایی اوکراین و موضوع ایران در «لوکزامبورگ» گردهم می‌آیند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برخی ادعا‌ها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

امیر عبداللهیان، وزیر خارجه در گفت‌وگو با شبکه خبری ان.بی.سی: ایران برنامه‌ای برای پاسخ ندارد مگر اینکه اسرائیل یک حمله بزرگ و چشمگیر انجام دهد.

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

فاکس نیوز ادعا کرد اسرائیل عملیات محدود علیه ایران انجام داد.

تلویزیون اسرائیل گزارشی از یک میدان تهران پخش کرد و گفت پیام‌هایی که از این میدان به اسرائیل ارسال می‌شود، نگران کننده است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در نیویورک به سر می برد، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا گفت: اگر رژیم اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری در سرزمین های اشغالی خواهیم داد.

شبکه ای.بی.سی نیوز بامداد جمعه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که موشک‌های اسرائیلی به مرکزی در ایران اصابت کرده‌اند. این خبر را هیچ رسانه معتبری تایید نکرده است.

خبرگزاری مهر ویدیویی از لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی منتشر کرد.

امیرعبداللهیان ۶ پیشنهاد در شورای امنیت سازمان ملل برای مقابله با اسرائیل ارائه داد.