سلامت جنسی

ممکن است میل جنسی زن از شوهرش بیشتر باشد

رابطه جنسی یکی از مهمترین اتفاقات زندگی زناشویی است که می‌تواند بهترین گزینه برای فرار زن و مرد از مشکلات و دغدغه‌های روزمره زندگی باشد، اما باتوجه به مشغله کاری زیاد در طول هفته، بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی شب جمعه است.

ایده ساخت این کاندوم را یکی از قربانیان تجاوز به پزشک داد

رابطه جنسی در دوره پریودی معمولا توصیه نمی شود، اما در این مطلب نکاتی بیان می شوند که به برقراری رابطه جنسی در دوره پریود کمک می کند.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد رابطه زناشویی براحتی سبب آرامش اعصاب و کاهش فشار خون و کاهش استرس می‌شود. یافته‌های یکی از این پژوهش‌ها حتی حاکی از این است که رابطه جنسی ممکن است به آدم‌ها کمک کند بر ترس ناشی از حضور در یک جمع بزرگ و سخن گفتن در میان آن جمع غلبه کنند؛ زیرا تا حد ممکن از میزان استرس آنها خواهد کاست.

بدن به روش های مختلف غیرعادی و عجیب و غریب به صورت بیماری ها و شرایط نادر بهداشتی تحت تاثیر قرار می گیرد.

اگر رابطه جنسی محافظت نشده داشتید و فکر می کنید دفع ادرار می تواند زندگی را برای شما آسان کند ما در اینجا یک بمب حقیقت برا ی شما داریم.

میل جنسی زنان با توجه به تغییرات هورمونی که در بدن آن ها رخ می دهد در یک دوره سنی کاهش یافته و در یک دوره به اوج می رسد.

یافته‌های جدید حاصل بررسی «بزرگترین مجموعه داده» راجع به خودارضایی در نخستی‌سانان است که تا کنون گردآوری شده و تأیید می‌کند که این رفتار مختص انسان‌ها نبوده و ریشه در خویشاوندان ژنتیکی بشر داشته که پیش از آن می‌زیسته‌اند.

شایع ترین بیماری جنسی منتقله از طریق رابطه جنسی دهانی را در مطلب زیر بخوانید.

مشخصات واژن خوب هیچ ارتباطی با شکل ظاهری یا رنگ آن ندارد ، واژن خوب برای رابطه جنسی واژنی است که بوی بدی نداشته باشد ، تنگ و لغزنده باشد.

تا به حال هنگام خرید کاندوم، مدل خاصی برای من اهمیت زیادی نداشته است. اکثر افراد زمانی که به داروخانه یا فروشگاه مراجعه می‌کنند، عموماً به دنبال کاندومی هستند که قابل دسترسی و معمولی باشد، بدون در نظر گرفتن نیازهای خاص خود؟

لرزش بدن در هنگام رابطه جنسی ممکن است به دلایل مختلفی باشد.

رضایت از رابطه جنسی برای داشتن یک رابطه شاد مهم است.

دانشمندان یک مسیر سلولی، یا سوئیچ را پیدا کرده‌اند که توانایی شنا کردن اسپرم را مختل می‌کند.

یکی از خواستنی ترین ارتباطات زناشویی لذت بردن از رابطه جنسی است. روشهای متفاوتی برای لذت بردن وجود دارد. یکی از روشهایی که می تواند رابطه شما را بهبود ببخشد را به شما در این مطلب معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

جا ماندن کاندوم در واژن یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که ممکن است برایتان پیش بیاید.

داغ بودن بیضه ها نشانه بروز التهاب و عفونت در بیضه ها یا لوله های اپیدیدیم است.

براساس آخرین مطالعات برخی از فواید رابطه جنسی در سلامت فرد را با هم مرور می کنیم.

یکی از نگرانی های مهم زنان پس از زایمان تنگ کردن واژن است. تصورات اشتباهی که از سوی برخی خانم ها وجود دارد این است که واژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.