سلامت

غوغای پزشکی در جهان؛

دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.

هزاران سال است که از سرکه‌ی سیب به عنوان دارویی طبیعی برای حفظ سلامت جسم استفاده می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد مصرف سرکه‌ی سیب مزایای بسیاری برای حفظ سلامتی دارد که از جمله آنها می‌توان به کاهش سطح قند خون اشاره کرد.

کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو در خصوص مضرات مصرف رژلب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی از مواد مضر زیادی مانند فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان تشکیل شده و خانم‌ها با مصرف طولانی مدت از رژلب این سموم را وارد بدن خود می‌کنند.

رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

ویتامین های گروه B اغلب به عنوان یک درمان طبیعی برای اضطراب به بازار عرضه می شوند.

قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد و مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود. در ادامه بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب گفته شده است.

آبلیمو به عنوان ماده‌ای موءثر در زدودن چربی بدن سناخته شده است، اما شاید کمتر درباره اهمیت سرکه در کاهش وزن سخن به میان رفته باشد. اگر در تلاش برای کاهش سریع‌ وزن هستید، حتما با پیشنهاداتی برای افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی روزانه مواجه شده‌اید.

یکی از آزاردهنده ترین موارد در زیبایی چهره لاغری زیاد صورت می باشد که البته با استفاده از روش های بسیار مناسب می توان برای درمان لاغری صورت اقدام کرد.

شب زمانی است که بدن برای استراحت و انجام برخی از وظایف که در طول روز امکان‌پذیر نیست، آماده می‌شود.

با مصرف ۵ ویتامین می‌توان از بروز مشکلات گوارشی پیشگیری کرد.

متخصصان علوم پزشکی هشدار دادند آنفلوآنزا عامل بیماری‌زایی است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد.

همانطور که میدانید محصولی با نام سیر سیاه بسیار زبانزد همه مردم شده و فروشگاه های بسیاری به فروش این محصول روی آورده اند. سیر سیاه همانند سیر سفید به صورت حبه ای ولی به رنگ سیاه به راحتی قابل مصرف است.

گیاه جعفری بی‌نهایت مفید بوده و حاوی ترکیباتی است که می‌توانند از شما در برابر سرطان دفاع کند.

استفاده از شکر در قهوه و چای ممکن است خطر ابتلا به دیابت یا مرگ‌ومیر را افزایش ندهد.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.

همه مردم این مرض را پیشیگری کنند. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی درباره شیوع سه بیماری ویروسی در ایران هشدار دادند.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان باید چقدر باشد؟ چه سایزی طبیعی به حساب می‌آید و مطلوب؟ این موضوع درمیان عوام دغدغه مهمی است و خیلی‌ها براین باور هستند که اندازه و شکل آلت تناسلی‌شان بازگوکننده قوت و قدرت جنسی‌شان است.

رابطه جنسی شبیه کلیشه‌هایی نیست که در فیلم‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

مولتی ویتامین یکی از مهم‌ترین ترکیبات مورد نیاز بانوان باردار و شیرده است.

غذا یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر سلامت بدن و اندام‌های آن تأثیر می‌گذارد و برخی از مواد غذایی هستند که در بهبود سلامت و مبارزه با پیری و بیماری‌ها تأثیر مؤثری دارند.