رهبر فرزانه انقلاب

آخرین اخبار

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

رهبر معظم انقلاب در جریان ایراد خطبه های نماز عید فطر یک قبضه سلاح جنگی در دست داشتند.

رهبر انقلاب در نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) تهران، سخنانی را ایراد فرمودند.

هم‌زمان با اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در سراسر کشور، هزاران نفر از مردم مؤمن تهران، صبح امروز نماز عید فطر را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (رحمه‌الله) اقامه کردند.

دفتر رهبر انقلاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد چهارشنبه روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سال نو و عید سعید فطر با در خواست رئیس قوه قضاییه برای عفو، تخفیف و تبدیل مجازات بیش از ۲ هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

با نزدیک شدن به عید فطر ۱۴۰۳ و پایان ماه رمضان خانواده های محکومان و زندانیان م خواهند بدانند عفو رهبری در عید فطر ۱۴۰۳ شامل چه کسانی است؟ و چشم انتظار عفو رهبری هستند.

فیلمی از انتقادات صریح یک دانشجو از دولت رئیسی در حضور رهبری در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شد.

تصویری تازه از حجت الاسلام سید مصطفی خامنه‌ای فرزند ارشد رهبر انقلاب منتشر شده که حضور او را در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد.

صفحه رسمی حضرت آیت الله خامنه ای توئیتی به زبان عبری منتشر کرده است.

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.

قیمت فطریه رمضان ۱۴۴۵ از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست، پیام تسلیتی صادر کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره استعفار کردن و آثار آن بیان می‌کنند که «از آن ذنب و گناهی که وقتی انجام دادیم و ملتفت شدیم، بلافاصله استغفار کنیم. این موجب می‌شود که موانع استجابت دعا، موانع صدور دعا و موانع تضرّع برداشته بشود.»

رهبر انقلاب طی سال‌های مختلف در دیدار با فعالین سینما و فرهنگ نکاتی را در مورد وضعیت فیلم‌های صدا و سیما و سینما بیان می‌کنند.

امروز شاعران کشورمان با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد و بعد از اقامه نماز و افطار به شعرخوانی خواهند پرداخت.

نحوه ثبت نام حضور در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب مشخص شد.

در سال ۱۴۰۳، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) در جمع اقشار مختلف مردم تهران سخنرانی کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال نو، در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم، چراغ راه ۱۴۰۳ را ترسیم و تأکید کردند: مردم و جوانان با تلاش بی‌وقفه و پرهیز از اختلافات، افق روشن آینده را پیگیری می‌کنند.