راه و مسکن

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

آخرین اخبار

روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد به دلیل شرایط جوی در فرودگاه بین المللی زاهدان به کرمان تغییر مسیر داد.

دریافت وام ودیعه مسکن، منوط به ثبت نام در سامانه خودنویس است؛ اما مالکان تن به این کار نمی‌دهند​.سامانه «خودنویس» به عنوان سامانه‌‌ای برای ثبت قراردادهای رهن و اجاره هم‌اکنون تبدیل به مانعی برای دریافت وام ودیعه مسکن برای مستاجران شده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران-شیراز، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اعلام شد.

در سال گذشته، نمایندگان مجلس در حین تصویب بندها و تبصره‌های بودجه، مخالفت خود را با برداشت ۴ همت از صندوق تامین خسارت‌های بدنی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و این مورد را از بودجه حذف کرده بودند. اما شایعات درباره بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق به صورت جداول بودجه از سوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شنیده شده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران-مشهد، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، با پرواز شرکت هواپیمایی سپهران اعلام شد.

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری:

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره استفاده مردم از بیزنس جت‌ها در ایران" اطلاعیه ای صادر کرد.

یک مشاور املاک در شمال تهران می گوید طی دو هفته اخیر خریدار ملک وجود داشته اما حالا فروشندگان هستند که به دلیل نوسانات بازار عقب نشینی کرده اند .

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خرید و فروش هواپیماهای جت ۷ نفره برای عموم آزاد است، گفت: درحال‌حاضر هم بسیاری از مردم از این فضا استفاده می‌کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم‌های ورزشی و تیم‌های اقتصادی از مخاطبان جت‌های خصوصی هستند.

پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد از سرگرفته شد.

در این خبر به قیمت بلیط هواپیما تهران-مشهد، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدیرکل و رییس ستاد مدیریت بحران فرودگاه های استان کرمان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی در نقاط بحرانی بیان کرد: به پنج فرودگاه عملیاتی این استان حالت آماده باش کاملا ابلاغ شده است.

نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای عالی کار گفته، جلسه خاصی نبوده و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد. اینکه نماینده کارگران اعلام کرده بود حق مسکن افزایش پیدا می کند، ما اطلاعی نداریم.

دولت در اقدامی جذاب به اهدای زمین رایگان به برخی از خانوارها کرده است. دریافت زمین رایگان دارای شرایط خاص می باشد.

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا اعلام کرد که لغو پرواز از فرانکفورت به تهران را تا 13 آوریل تمدید کرد.

افرادی که در خانه های استیجاری سکونت می کنند و قصد دریافت وام ودیعه مسکن را دارند، لازم است ابتدا، مراحل ثبت نام مستاجران در سامانه املاک را انجام دهند.

در ادامه جزئیات جدید از دریافت زمین رایگان را بخوانید.

از ۱۴هزار متقاضی برای دریافت زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تنها به سه هزار و ۷۰۰ نفر واگذار شده است.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن با بیان اینکه بیش از ۱۲۵ هزار واحد مسکن مهر در مرحله ساخت باقی‌مانده است، از برنامه تکمیل و تحویل بیش از ۶۷ هزار واحد در نیمه نخست امسال خبر داد.

بنیاد ملی نخبگان در سالی که گذشت بخش عمده فعالیت خود را بر محور فراهم‌سازی بستر مناسب برای افزایش اثرگذاری نخبگان قرار داد که ایجاد شرایط درخور در حوزه معیشت و اشتغال نیز از جمله مهمترین رویکردها بود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تکذیب قطع پروازهای هواپیمایی قطری به ایران،گفت: پروازهای قطر ایرویز به فرودگاه امام(ره) بدون وقفه در حال انجام است.