09:24 , 1401/11/19
کد خبر: 000020015
بازدید: 2327
خواننده معروف سریال های تلویزیونی به قتل پدرش متهم شد

روزنامه ایران گزارشی منتشر کرده و در آن از اتهام یک خواننده معروف کشور به قتل پدرش خبر داده است.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، در این گزارش چنین عنوان شده که یکی از خواننده های پاپ کشور که برای سریال های متعددی موسیقی تیتراژ آنها را خوانده است اخیرا از سوی برخی خواهر و برادرهای خود به قتل پدر متهمش متهم شده و بابت این موضوع از وی شکایت شده است.

ماجرا از این قرار است که طی روزهای گذشته دو زن میانسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی مدعی می شوند برادرشان در قتل پدر پیر آنها نقش داشته است.

این دو خواهر چنین مدعی شده اند که چهار خواهر و برادر هستند که دو تن از آنها (خواهران) ازدواج کرده و سر زندگی خود هستند اما از میان دو پسر خانواده نیز یکی درگیر اعتیاد بوده و پسر دیگر طی این سال ها به همراه پدر پیرش زندگی می کرده و از او نگهداری می کرده است. اما اواخر سال 1400 به آنها اعلام می کنند که پدرشان در سرویس بهداشتی به زمین خورده و برای جراحی به بیمارستان منتقل شده است. پس از مدتی نیز وی به منزل منتقل می شود اما دچار زخم بستر شده و پس از مدتی فوت می کند.

حال این دو خواهر بر این باور هستند که برادر آنها در نگهداری از پدر سهل انگاری کرده و به دلیل ارثیه میلیاردی که از پدر به او می رسیده باعث مرگ او شده است.

بنا بر اظهارات این دو خواهر گزارش پزشک قانونی نیز با آنچه برادر آنها اعلام کرده متفاوت است و در حالی که برادر آنها گفته پدر از سمت چپ به زمین افتاده گزارش پزشکی قانونی می گوید از سمت راست به سر او ضربه وارد شده است. از سوی دیگر بدون اینکه آثاری از کبودی روی سر پدر مشهود باشد دلیل فوت او خونریزی مغزی اعلام شده است.

بر این اساس دو خواهر به شکایت از برادر معروف خود پرداخته اند و اکنون مدتی است تحقیقات لازم در این خصوص آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

حمید صفت دوباره محاکمه می شود

این خواننده 48 ساله در اظهارات خود به بازپرس چنین اعلام کرده که مشکلی در نگهداری از پدرش نداشته و کنار فعالیت های روزمره این کار را هم انجام می داده تا اینکه در روز حادثه متوجه می شود وی در سرویس بهداشتی به زمین خورده است و همان موقع با اورژانس تماس گرفته اما تشخیص داده شده حال وی خوب است و نیازی به بیمارستان نیست اما پس از چند روز دردها افزایش می یابد و روی بدن او آثاری از کبودی پیدا شد که وی را به بیمارستان بردیم و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این خواننده درباره اینکه سهمیه میلیاردی پدرش می توانسته انگیزه ای برای انجام جرم باشد نیز به این نکته تاکید کرده که علاوه بر او برادر و دو خواهرش نیز این سهمیه میلیاردی را دریافت می کنند اما پدرم پیش از فوت به دلیل اینکه من کارهای او را انجام می دادم بخشی از اموالش را به نام من زد و حال خواهرانم از من شکایت کرده و مدعی شده اند به دلیل دریافت ارثیه چنین جرمی مرتکب شده ام.

بازپرس این پرونده فعلا دستور داده هیاتی سه نفره از کارشناسان پزشک قانونی دلیل دقیق مرگ پدر این خواننده را بررسی کنند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید