خانواده

آخرین اخبار

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ حدود ۲ میلیون و دویست هزار تومان افزایش دارد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان داد.

معافیت یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی قطعی می شود؟ اخبار مهم و فوری برای زنان سرپرست خانوار را بخوانید.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور از پیگیری این کانون برای به نتیجه رسیدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

لغو شدن واریزی جدید برای مددجویان و معلولان بهزیستی چیست؟ واریزی جدیدی برای مددجویان بهزیستی در نظر گرفته نشده است.

تاریخ دقیق واریز اردیبهشت چه روزی است؟ مبلغ سود سهام عدالت مرحله سوم چقدر شد؟ جزئیات تکمیلی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی تامین شد.

مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد اعلام کرد: سهم پرداختی سازمان بیمه سلامت برای بیمه‌شدگان آن سازمان در سه دهک درآمدی برای خدمات بستری و سرپایی (به استثنای داروی سرپایی) در مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی است و خودپرداخت (فرانشیز) بیماران سه دهک رایگان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، تهران در سال ۱۴۰۲ رکورددار چندقلوزایی در کشور بوده است.

متناسب سازی در سال اول به میزان ۴۰ و در سال‌های دوم و سوم هرکدام ۳۰ درصد مابه‌التفاوت تا ۹۰ درصد خواهد بود.

مددجویان کمیته امداد با توجه به اخبار منتشر شده مستمری خود را دریافت کردند؟

سازمان بهزیستی کشور بیش از ۱۰۰ وظیفه مستقیم و غیرمستقیم برعهده دارد و افراد متعددی از سالمندان تا افراد دارای معلولیت را تحت پوشش خود دارد.

وقتی برای نخستین بار شب مراسم عقدکنان شوهرم من را کتک زد دیگر مهر او از دلم بیرون رفت.

جدول و جزئیات زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

برخی از سایت ها مطلبی تحت عنوان واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به همراه یارانه 300 هزار تومانی در 30 فروردین مطرح شده است که این مطلب رسمیت ندارد.

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در حقوق اردیبهشت آنان اعمال و مابه‌التفاوت فروردین نیز خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

​یارانه ۴۰۰ هزار تومانی فروردین‌ماه واریز و همچنان دهک‌های چهارم تا نهم درآمدی هم روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) واریزی خواهند داشت.

متناسب سازی با توجه به اطلاعات اعلام شده در سال اول به میزان ۴۰ و در سال‌های دوم و سوم هرکدام ۳۰ درصد مابه‌التفاوت تا ۹۰ درصد یادشده خواهد بود.

باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام می‌شود.