جامعه و شهری

آخرین اخبار

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اظهار کرد: بروزرسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، گفت: بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خبر داد: بخش ترکمانچای با تصویب هیأت دولت، شهرستان شد.

از سال 1403 مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای خانواده های دو نفره یک میلیون و 420 هزار تومان شده است.

تصاویری از فریادهای بانوی مشهدی که به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی توان پرداخت اجاره خانه ۴۰۰هزار تومانی خود را هم ندارد با موجی از غم و اندوه کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و تایید فرمانداری افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز (اول اردیبهشت ماه)، اجرایی شد.

در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به سمنان، فردی به نام منوچهر قاسمی از اصفهان روبروی غرفه گفت وگوی بسیج دانشجویی، از ابراهیم رئیسی می‌خواهد که او را به ریاست کل بانک مرکزی منصوب کند.

شور و شادی مردم اصفهان را با اجرای سرود ای ایران ببینید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز می‌شود.

اگر مردم افرادی که زباله جمع می‌کنند را رصد کنند، اطلاعات جالبی به‌دست می‌آورند.

معاون امور بانوان رئیس‌جمهور درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:با توجه به اینکه قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در راستای حمایت از خانواده‌ها، ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: کارتن‌خواب‌ها و زباله‌گرد‌ها در صورت تمایل، توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران مشغول کار می‌شوند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ساخت دو ورزشگاه ویژه معلولان در سال جدید خبر داد.

کرایه های تاکسی از اردیبهشت افزایش خواهند یافت.

اعظم ولیپور زن مرندی که برای سرکشی به باغش رفته بود، وقتی متوجه ریزش پل شد، با فداکاری مانع از بروز حادثه مرگبار برای سرنشینان خودروهای عبوری شد.

سازمان بهزیستی کشور بیش از ۱۰۰ وظیفه مستقیم و غیرمستقیم برعهده دارد و افراد متعددی از سالمندان تا افراد دارای معلولیت را تحت پوشش خود دارد اما هر کدام از این افراد برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی باید دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی باشند.

هزینه دریافت یک گواهی نامه خودرو بین ۳.۹ الی ۴.۲ میلیون تومان است. با توجه به این مورد می‌توان گفت یک فرد با حقوق پایه ۷.۱ میلیونی در سال ۱۴۰۳ باید بیش از نصف حقوق خود را صرف دریافت گواهی نامه کند.