21:56 , 1401/11/19
کد خبر: 000020065
بازدید: 1234
تراکتور جای گل‌گهر را گرفت

از ساعت 14 امروز هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، امروز (چهارشنبه) در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال چهار دیدار برگزار شد تا پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته شود.

واکنش بازیکن هوادار به برخورد شدیدش با میلاد کُر

هوادار صفر - تراکتور یک؛ پایان بازی

مکان: ورزشگاه دستگردی تهران

گل‌ها: گوستاوو واگنین (دقیقه ۱+۹۰)

شرح گل: باز هم ریکاردو آلوز با یکی از ارسال‌های دقیقش برای تراکتور گل‌سازی کرد. ارسال بلند آلوز از جناح چپ توسط گوستاوو قطع شد تا او بتواند مقابل دروازه هوادار دروازه این تیم را با باز کند. (گوستاوو واگنین، دقیقه ۱+۹۰)

اتفاق خاص: محمدرضا اخباری در دقیقه ۸ این بازی از محوطه جریمه خارج شد تا توپی که پشت مدافعان تراکتور ارسال شده بود را دور کند اما هنگامی که به روی هوا بلند شد با میلاد کر، مدافع خودی سر به سر شد و لحظاتی به حالت بی‌هوش روی زمین افتاد. البته او پس از معاینات پزشک تراکتور مشکلی برای ادامه بازی نداشت. با این حال او در دقیقه ۴۰ دوباره روی زمین افتاد ولی باز دوباره به بازی ادامه داد.

احضار حسین کنعانی‌زادگان به کمیته اخلاق!

 
در دقیقه ۶۸ دوباره اتفاق بدی برای میلاد کر در داخل محوطه جریمه تراکتور رخ داد. این مدافع تراکتور روی توپ ریباندی که محمدرضا اخباری به خوبی مهار کرده بود، سر خود را بین توپ و پای مهاجم هوادار که قصد زدن ضربه برگردان داشت، گذاشت که این کار او باعث شد که پای بازیکن هوادار به گیج‌گاه میلاد کر برخورد کند. میلاد کر پس از این برخورد به زمین افتاد و سر خود را گرفت. وضعیت میلاد کر در آن لحظه وخیم تشخیص داده شد تا جایی که آمبولانس وارد زمین شد و پس از حدود ۱۰ دقیقه وقفه در زمان بازی، این بازیکن را به بیمارستان منتقل کرد.
 
پس از پایان بازی نیما انتظاری با کارت قرمز داور مواجه شد.

ذوب آهن یک - ملوان یک؛ پایان بازی

مکان: ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 

یلاد جهانی (گل به خودی، دقیقه ۴۸) برای ذوب آهن و سهیل فداکار (دقیقه ۶۸) برای ملوان

شرح گل: ارسال بازیکنان ذوب آهن از جناح چپ در تیر دو به میلاد جهانی برخورد کرد و وارد دروازه ملوان شد. (میلاد جهانی، دقیقه ۴۸)

 
ارسال کرنر محمد صادق بارانی در موقعیتی که سهیل فداکار یارگیری نشده بود به این بازیکن رسید و با ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز کرد. (سهیل فداکار، دقیقه ۶۸)

گل‌گهر سیرجان یک - مس کرمان یک؛ پایان بازی

مکان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

گل‌ها: شایان مصلح (دقیقه ۷۶) برای گل‌گهر و عارف رستمی (دقیقه ۸+۹۰) برای مس کرمان

 

شرح گل: شایان مصلح توپ سرگردانی که از جناح راست به داخل محوطه جریمه مس کرمان وارد شد را در اختیار گرفت و پس از عبور از مدافع پیش رویش، با شوتی دقیق توپ را به گوشه دروازه مس فرستاد. (شایان مصلح، دقیقه ۷۶)

عارف رستمی توپ ریباندی که به تیرک دروازه گل‌گهر برخورد کرده بود را وارد دروازه حریف کرد تا بازی یک، یک مساوی شود. (عارف رستمی، ۸+۹۰)

صنعت نفت آبادان یک - پرسپولیس ۲؛ پایان بازی

مکان: ورزشگاه تختی آبادان

گل‌ها: فردین یوسفی (دقیقه ۸) برای صنعت نفت و شیخ دیاباته (دقیقه ۱۹ و ۴۷) برای پرسپولیس

شرح گل: ارسال حسین سنگرگیر از جناح راست در میان غفلت مدافعان پرسپولیس به فردین یوسفی رسید و او با ضربه سر دروازه گوهری را باز کرد. (فردین یوسفی، دقیقه ۸)

 
شوت سهم‌گین سینا اسدبیگی پس از برخورد به تیرک دروازه و خوردن روی خط به بیرون آمد که شیخ دیاباته آماده مقابل دروازه توپ را با ضربه سر وارد دروازه صنعت نفت کرد. (شیخ دیاباته، دقیقه ۱۹)
 
 

پاس عیسی آل‌کثیر پشت سر مدافعان حریف به دیاباته رسید و او با ضربه بغل پا دروازه صنعت نفت را برای دومین بار باز کرد و تیمش را پیش انداخت. (شیخ دیاباته، دقیقه ۴۷)

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نوزدهم به شرح زیر است:

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید