بانک و بیمه و بورس

آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

​بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

سود سهام عدالتی که بنا بود در دو مرحله پرداخت شود، اما بدعهدی برخی از شرکت‌ها سبب شد تا سود سال مالی ۱۴۰۳ سه مرحله‌ای شود.

طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار(بورس)ها و بازارهای خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

براساس گزارش مسوولان بانک مرکزی در طول سال گذشته یعنی ۱۴۰۲، مبلغ ۶۹میلیارد دلار ارز با نرخی بسیار پایین‌تر از نرخ ارز در بازار، برای واردات تامین شده است.

ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۳، متقاضیان جهت دریافت این سهام، ملزم به داشتن شرایط و مدارک لازم، در تاریخ تکمیل فرم ثبت نام، در مدت زمان مشخص شده می باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در جلسه هماهنگی برگزاری مجمع‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری (سهام عدالت) استان گفت: جامعه هدف ما در این انتخابات و مجمع عمومی سهامدارانی هستند که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

با تصویب مجلس، انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز برای اشخاص غیرتجاری ‌مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

در این استان ۶۲۰ هزار نفر دارای سهام عدالت هستند و ۴۵۳ هزار نفر برای دریافت سود، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

همه نکاتی که باید درباره وام ودیعه مسکن در سال 1403 بدانید

مرکز آمار ایران در گزارش جدید خود اعلام کرده است که تورم سالانه در فروردین ۱۴۰۳ کاهش یافته است!

استقلال و پرسپولیس در بورس چقدر فروخته شدند؟ مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

آواخر آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت نیز ۲۴ اسفندماه بود.

بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند حتی با کاهش ساعت کاری ادارات.

به گفته اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در یک اطلاعیه، خدمات مربوط به بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و شیمی درمانی در مراکز درمانی تحت قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ همچنان تا پایان ماه اردیبهشت، مستلزم معرفی‌نامه آنلاین است.

بانک سینا وامی را تا سقف 200 میلیون تومان تعیین و با سود 9 درصدی به متقاضیان ارائه می کند.

شرایط دریافت وام فوری برای خانم های خانه دار با اقساط خیلی کم اعلام شد. بانوان سه سوته می توانند، وام بگیرند.

مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز میشود؟ مبلغ دقیق سود مرحله سوم سهام عدالت چقدر خواهد شد؟