انواع شیرینی ها

تزیین گل روی کیک را چگونه انجام دهیم؟ در این مطلب با ایونانیوز همراه باشید تا شما را با روش های تزیین گل روی کیک آشنا کنیم.

طرز تهیه دسر فوری قهوه (مخصوص مهمانی و مجالس) را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

امروز قصد داریم روش تهیه فالوده کرمانی را با هم یاد بگیریم، که یکی از بهترین دسرهای خنک تابستانی است.

زولبیا یکی از شیرینی‌های سنتی و محبوب ایرانی‌هاست.

بدون شک همه‌ی شما دوست دارید که خودتان برای خانواده کیک درست کنید؛ اما شاید با خود فکر کنید پخت کیک در خانه یک کار بسیار سخت است.

جدیدترین و به روز ترین مدل های کیک شب یلدا در چه سبکی ارائه می شود؟

اگر به دنبال درست کردن کیک های فنجانی شیرین و خوشمزه بدون فر هستید این مطلب مخصوص شماست. تا انتها با ما همراه باشید.

شیرینی نارگیلی را می توانید بدون فر در خانه به راحتی آب خوردن درست کنید.

پاستیل یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین تنقلاتی است که بزرگ و کوچک به آن علاقه دارند و می توان این پاستیل های خوش طعم را به صورت بسته بندی یا کیلویی خریداری کرد.

فصل سرما میل به خوردن یک فنجان قهوه با تکه ای از کیک سیب و دارچین را بیدار می کند. در ادامه مطلب طرز تهیه کیک سیب و دارچین را آورده شده است.

میلک شیک نوشیدنی‌ای است که در دنیا و امروزه در تمامی فصل ها و بیشتر در تابستان ترجیح داده می‌شود. این نوشیدنی که به دلیل طراوت و در عین حال سرشار از ویتامین ها ترجیح زیادی دارد، نوشیدنی بسیار آسانی است. به راحتی می توانید آن را خودتان در منزل تهیه کنید و مرتب مصرف کنید.

ماکارون، کوکی های فرانسوی کوچک، شیک، خامه ای و نرم با طعم بادام تلخ هستند که درست کردنش به همان اندازه طعم لذیذش صبر و حوصله می خواهد. در ادامه دستور پخت این شیرینی های خوش طعم آورده شده است.

کیک شیفون ترکیبی بین کیک کره ای و کیک اسفنجی است. مانند کیک کره ای حاوی چربی است، اما با افزودن سفیده تخم مرغ کمی زده شده و بافت کرکی آن به دست می آید. در ادامه دسور پخت این کیک بی نظیر را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر به دنبال یک دستور پخت برای کیک خانگی پفدار و لذیذ هستید، این مطلب کمک خوبی برای شما خواهد بود.