اقتصادی

اقتصادی

آخرین اخبار

روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان اعلام کرد: مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد به دلیل شرایط جوی در فرودگاه بین المللی زاهدان به کرمان تغییر مسیر داد.

قیمت روز انواع خودرو ساندرو را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کارخانه و بازار اعلام شد.

امروز قیمت گوشت مرغ پایین آمد، در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افزایش قیمت را تجربه کرد و کیلویی 98 هزار تومان معامله شد.

کاهش قدرت خرید اقلام خوراکی از گوشت قرمز به لبنیات رسیده و بر اساس آمار‌های فائو در سال ۲۰۲۳ تولید شیر و محصولات لبنی در ایران ۲۶۸ هزار تن کاهش پیدا کرده است. این در حالیست که صادرات همین محصولات ۴۲ درصد رشد داشته است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر ثبات حرکت کرد و ۴۴,۰۳۸ (چهل و چهار هزار و سی و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

بررسی قیمت روز و جدید انواع خودروهای ایرانی در تاریخ ۶ اردیبهشت.

امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار روند نزولی را تجربه کرد و ارزش هر اونس به ۲,۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.

دولت سر کیسه رو شل کرد؛

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

دریافت وام ودیعه مسکن، منوط به ثبت نام در سامانه خودنویس است؛ اما مالکان تن به این کار نمی‌دهند​.سامانه «خودنویس» به عنوان سامانه‌‌ای برای ثبت قراردادهای رهن و اجاره هم‌اکنون تبدیل به مانعی برای دریافت وام ودیعه مسکن برای مستاجران شده است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

یارانه 600 هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر ۲ سال ارائه شده است.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.​​​​​

در روزهایی که خودروسازان و قطعه‌سازان و البته مشتریان در انتظار تعیین‌تکلیف قیمت کارخانه‌ای خودروها هستند، نه شورای رقابت و نه وزارت صمت، هیچ‌کدام زیر بار این مسوولیت نمی‌روند و هر یک دیگری را مسوول تعیین قیمت خودرو می‌داند.

​بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند.

گروهی از بازنشستگان باقیمانده از مرحله ششم وام ۳۰میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

قیمت بلیط هواپیما تهران-شیراز، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اعلام شد.