10:15 , 1401/11/12
کد خبر: 000019612
بازدید: 4366
اعدام شد/ قاتل بیتا روحی به ایستگاه پایانی رسید

مرد بی رحم که دختر 8 ساله (بیتا روحی)، پدر و نامادری اش را در باغ گوجه سبز به قتل رسانده بود صبح امروز اعدام شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، سال 98 بیتا روحی به همراه پدر و نامادری اش در باغ گوجه سبز مهمان بودند. در این بین میزبان پس از مصرف مواد مخدر و توهمی که به او دست می دهد پدر بیتا روحی را به قتل می رساند. قاتل که متوجه می شود نامادری بیتا روحی شاهد به قتل رسیدن شوهر بوده است او را نیز به قتل می رساند. در آخر بیتا روحی دختر 8 ساله نیز با بی رحمی توسط قاتل کشته می شود.

در جریان رسیدگی به پرونده و طبق روال قانونی، متهم به سه بار قصاص محکوم شد که صبح امروز در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: فیلم حمله مسلحانه به اتحادیه اصناف شمیرانات/ قاتل خودکشی کرد

قاتل بیتا روحی پیدا شد

قاتل بیتا روحی که توسط پرینت تماس هایی که با پدر بیتا داشت به عنوان مظنون دستگیر میشود. در همان ابتداری بازجویی به قتل این خانواده سه نفره اعتراف می کند.

این مرد در ارتباط با قتل آنها گفت: شب حادثه من دانیال، بیتا و همسر دانیال در باغ من مهمان بودند. من مواد مخدر مصرف کرده بودم و حال درست و طبیعی نداشتم. احساس کردم دانیال به من شک کرده است و میخواهد به من آسیب برساند. یکدفعه با او درگیر شدم و در این درگیری سر دانیال را به جدول داخل باغ کوبیدم. همسر دانسال که از صدای درگیری ما بیرون امده بود جیغ و داد می کرد و من هم او را با بریدن گلویش به قتل رساندم.

بیشتر بخوانید: تنبیه وحشتناک معلم پرورشی برای دانش آموز/ چشمش را از دست داد!

بیتا روحی شاهد قتل پدر و نامادری اش بود

قاتل در ادامه اعترافات خود درباره قتل بیتا روحی گفت: بیتا کناری ایستاده بود. آجری در دست داشت و وحشت زده گریه میکرد. من هم با آجر را از دست او گرفتم و به کناری انداختم. در نهایت چاقو را زیر گلوی او گذاشتم و کار بیتا روحی را به پایان رساندم.

برای اینکه کسی همه سرنخ ها را از بین ببرم، جسد دانیال، همسرش و بیتا را داخل باغ دفن کردم و ماشین دانیال را از باغ بیرون بردم. در این بین با برادرم تماس گرفتم که ماشین را دزدیده ام. با همراهی برادرم ماشین را به مکانی انتقال داده و اجزای ماشین را باز کردیم.

با اطلاعاتی که متهم از جنایت هولناک خود در اختیار ماموران قرار داد،اجساد قربانیان بیگناه در باغ گوجه سبز کشف شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: وحشیگری 5 پلیس آمریکایی/ سیاه‌پوست آمریکایی به قتل رسید

3 بار قصاص برای قاتل بیتا روحی

قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران،حکم سه بار قصاص را برای متهم صادر کرد.حکم صادر شده در دیوانعالی کشور مورد تائید قضات واقع شد و با ارجاع به واحد ارجاع احکام دادسرای ورامین،شمارش معکوس برای اعدام متهم آغاز شد.

متهم صبح امروز چهارشنبه 12 بهمن 1401 در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: 12 ساعت زجر و شکنجه به دستور مادر بی رحم

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید