اجتماعی

اجتماعی

آخرین اخبار

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده در جنوب شرق کشور از توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته موادغذایی در میان سیل‌زدگان خبر داد.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف اصلی ما در آموزش‌وپرورش، تقویت جایگاه مدرسه است گفت: برای تقویت و ارتقای جایگاه مدرسه باید برخی از محدودیت ها را برداشته و اختیاراتی به آنها تفویض شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خبر داد: بخش ترکمانچای با تصویب هیأت دولت، شهرستان شد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

بخشی از دانش‌آموزان و طلاب می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند این موضوع از خرداد امسال اجرا خواهد شد.

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

استرابورد و بیلبورد هر دو ابزارهای تبلیغاتی بسیار قوی هستند که برای جلب توجه عموم استفاده می‌شوند.

برخی استان های کشور مانند دامنه جنوبی البرز مانند تهران، سمنان و قزوین بارش کمی را ار ابتدای سال تجربه کرده بودند. در این مطلب به وضعیت آب و هوای ایران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

بر اساس ماده ۲ قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲، ” هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجارت تعیین شده است جرم محسوب می شود. “ . با توجه به اینکه تاکنون برای موتورسواری بانوان هیچ مجازاتی تعیین نشده است پس از نظر قانونی دریافت گواهینامه موتور عمل جرم نیست.

معافیت یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی قطعی می شود؟ اخبار مهم و فوری برای زنان سرپرست خانوار را بخوانید.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای در خصوص عفاف و حجاب نوشت: بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور از پیگیری این کانون برای به نتیجه رسیدن میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی خبر داد.

شب گذشته یکی از کارخانه شهرک صنعتی شکوهیه، طعمه حریق شد.

پنجشنبه تعطیل است؟ آیا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل رسمی است؟ با توجه به اطلاعات متفاوتی که در ارتباط با تعطیلی آخر هفته ها منتشر میشود، این سوال برای مردم مطرح شده است که آیا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعطیل رسمی است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بنابر اعلام پلیس راه کشور جاده هراز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مسدود است.

در پی برخورد دو هلی کوپتر نظامی این کشور، همه سرنشینان آنها کشته شدند. ویدیو این حادثه هولناک را در ادامه مطلب ببینید.