آموزش انواع غذاها

با نزدیک شدن به عید نوروز همه به دنبال تهیه لوازم پذیرایی هستند. در این مطلب طرز تهیه شیرینی زعفرانی خانگی مخصوص عید نوروز آموزش داده شده است.

قارچ سوخاری یک از پرطرفدارترین و خوشمزه‌ترین انواع فست فود است که می‌توانید به راحتی با یک روش ساده در خانه آن را تهیه کنید.

طرز تهیه خوراک سبزیجات ایتالیایی به نام راتاتویی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

آیا شنبه ۲۷ ابان ۱۴۰۲ اصفهان تعطیل است ؟ پاسخ به این سوال را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

طرز تهیه سه سوته بهترین فینگر فودها را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

امروز نهار چی بپزم؟ این سوالی است که برای یافتن پاسخ آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نان سیر را به خوشمزگی فست فودی ها در منزل درست کنید.

سالاد‌ها یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین ترکیبات غذایی هستند.

یکی از راحت ترین و خوشمزه ترین غذاهای مجلس رول ها هستند.

با سرد شدن هوا، مقدار چایی که در طول روز نوشیده می شود بسیار زیاد است. بنابراین درست کردن یک چای جدید با یادگیری طرز تهیه چای کرک می تواند گزینه جدید برای شما باشد.

خانم هایی که با مشکل اضافه وزن دچار هستند به دنبال غذاهای رژیمی می گردند. اوتمیل رژیمی یکی از این غذاهای ترجیح داده شده برای رژیم غذایی کاهش وزن است.

برای تهیه یک پیتزای خوشمزه نیازی به داشتن فر نیست. در این مطلب به شما یاد میدهیم، چگونه یک پیتزا بدون فر در 15 دقیقه بپزید.

نام 100 غذای نونی، خوشمزه و هیجان انگیز برای افرادی که حوصله پختن غذای برنجی را ندارند.

می توانید کدو حلوایی را که منبع ویتامین ها و مواد معدنی است و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند، به عنوان یک نوشیدنی سالم مصرف کنید.

روش بلانچ کردن قارچ چگونه است؟ چگونه قارچ را در یخچال نگهداری کنیم؟ چگونه قارچ های پخته شده را در فریزر نگهداری کنیم؟ ماندگاری قارچ چقدر است؟

لازانیا از آن دست غذاهایی است که هم در فر و هم بدون فر و در ماهیتابه قابل پخت است. روش تهیه لازانیا بدون فر در ادامه مطلب درج شده است.

اگر از غذاهای همیشگی که با مرغ پخته می شود خسته شده اید و به دنبال طعم جدیدی هستید می توانید از دستور پخت های متفاوتی که در این مطلب درج شده استفاده کنید.

بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلفی مانند رژیم غذایی، بیماری یا سبک غذایی خود و... علاقه ای به استفاده از گوشت قرمز نداشته یا از مصرف آنها منع شده اند. با این وجود چه غذاهایی هستند که بدون گوشت می توان مصرف کرد؟

بایک روش بسیار ساده می تونید از شر تندی بیش از حد غذا خلاص شوید.

کدو حلوایی جزو محبوب ترین سبزیجات فصل پاییز است. اگر شما هم دوست دارید از فواید بی نظیر کدو حلوایی در پاییز بهره مند شوید اما نمیدانید چه غذایی با آن بپزید این  مطلب می تواند برای شما مفید باشد.