12:14 , 1401/10/5
کد خبر: 000016306
بازدید: 3598
آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

در سال 2023 با اکران فیلم های اکشن که مخاطبان بسیاری را در سطح جهان دارد روبرو هستیم. بیایید با هم این فیلم هایی را که شما را هیجان زده می کنند بررسی کنیم.

جدیدترین فیلم هایی که در سال ۲۰۲۳ اکران می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، ما در اینجا با لیستی از بهترین فیلم های اکشن جهان مملو از سکانس های اکشن، ماجراجویی، تعلیق و هیجان آمده ایم. در این مطلب پیشنهاداتی برای فیلم های اکشنی که قرار است در سال جدید میلادی 2023 اکران شوندو تصور می شود جزو پربیننده ترین فیلم های اکران شده قرار بگیرند را برای شما فهرست کرده ایم.

1. سریع و خشن 10

Fast & Furious 10 یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی جاستین لین است که برای اکران در سال 2023 برنامه ریزی شده است. این آخرین فیلم بلند در مجموعه سریع و خشمگین است که در دو قسمت در 10.11 فیلمبرداری شده است و دنباله ای بر Fast & Furious 9 است.

آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

2. جان ویک: فصل 4

John Wick: Chapter 4 دنباله مستقیم فیلم John Wick: Parabellum محصول 2019 و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های جان ویک است. این یک فیلم اکشن نئو نوآر آمریکایی است.

3. آکوامن و پادشاهی گمشده

آکوامن و پادشاهی گمشده (به انگلیسی: Aquaman and the Lost Kingdom) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس دی سی کامیکس ساخته شده و شخصیت آکوامن را به نمایش می گذارد. تولید شده توسط DC Films، The Saffron Company و Atomic Monster Productions و توسط برادران وارنر است.

آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

 4. فلش

فلش یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر اساس شخصیتی به همین نام از دی سی کامیکس است که انتظار می رفت در نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود. این فیلم اکشن ابرقهرمانانه توسط دی سی فیلم، دیسکو فکتوری و دابل دریم و کمپانی برادران وارنر ساخته شده و قرار است این دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه یافته دی سی باشد.

5. مارولز

Captain Marvel 2 یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی است که بر اساس شخصیت مارول کامیکس کارول دانورز/کاپیتان مارول ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیو مارول و استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. بنابر گفته ها قرار است که این فیلم اکشن که دنباله مجموعه کاپیتان مارول و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد.

6. نگهبانان کهکشان بخش ۳

Guardians of the Galaxy 3 یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس نگهبانان کهکشان ساخته شده است که توسط استودیو مارول تولید و استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است.

آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

7. مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

Ant-Man and the Wasp: Quantumania یک فیلم اکشن و ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت های مارول کامیکس اسکات لانگ / مرد مورچه ای و هوپ ون داین / واسپ ساخته شده است.

8. ماموریت غیر ممکن 7

Mission Impossible 7 یک فیلم اکشن جاسوسی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر مک کواری و با بازی تام کروز است که در نقش ایتان هانت بازی می کند.

آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

9. ایندیانا جونز 5

ایندیانا جونز یک فیلم اکشن ماجراجویی آمریکایی به کارگردانی جیمز منگولد و نویسندگی مشترک منگولد، جز باترورث و جان هنری باترورث است.

10. تبدیل شوندگان: ظهور جانوران

تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (به انگلیسی: Transformers: Rise of the Beasts) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی است که بر اساس فرانچایز Transformers و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی Beast Wars ساخته شده است.

آغاز سال 2023 با اکران 12 فیلم جدید (اکشن)

11. کراون شکارچی

Kraven the Hunter یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط کلمبیا پیکچرز با همکاری مارول ساخته شده و بر اساس شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است، قرار است چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی باشد.

12. تلماسه: قسمت دوم

Dune: Part 2 یک فیلم علمی تخیلی اکشن آمریکایی است که توسط کارگردان کانادایی دنیس ویلنوو و دنباله فیلم Dune: Planet of the Desert معرفی شد. این فیلم قرار است در تاریخ 20 اکتبر 2023 در سینماهای آمریکا اکران شود. طرح داستان بر اساس نیمه دوم کتاب اول از مجموعه رمان های فرانک هربرت به همین نام است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید