12:03 , 1401/10/27
کد خبر: 000018865
بازدید: 1603
حسن روحانی این روزها کجاست و چه می کند؟

منابع خبری از راه اندازی آزمایشی یک وب سایت به نام حسن روحانی خبر داده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی ماه های گذشته و در حوادث اخیر کشور به کرات چنین اعلام شد که چرا برخی مسئولان قبلی از جمله حسن روحانی معلوم نیست کجا هستند و اظهارنظری درباره شرایط نداشته و پیشنهادی برای برون رفت از وضعیت فعلی مطرح نمی کنند.

حال خبرآنلاین چنین اعلام کرده که قرار است وب سایت حسن روحانی به عنوان تنها منبع رسمی و مورد تائید او برای انتقال آرا و نظراتش آغاز به کار کند.

در این خبر آمده است: « وبسایت «حسن روحانی»، تنها منبع رسمی و مورد تائید رئیس‌جمهور سابق برای انتقال آرا و افکار خود به جامعه و اعلام مواضع و دیدگاه‌های دکتر روحانی درباره رخدادهای روز است.»

ماجرای خالی بودن خزانه و کسری بودجه

این وب سایت به آدرس rouhanihassan.com به طور آزمایشی آغاز به کار کرده و در قالب آن به برخی مواردی که این روزها نسبت به عملکرد دولت قبلی منتشر و مطرح می شود پاسخ داده شده است.

در یکی از مطالب قرار گرفته روی این سایت به دیدار اخیر حسن روحانی با جمعی از استانداران سابق اشاره شده و در مطلب دیگری به نقل از محمد باقر نوبخت، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه به برخی انتقادات درباره خالی بودن خزانه و کسری بودجه در دولت قبلی پاسخ داده شده است.

طبق آنچه بر روی این سایت اعلام شده؛ «وبسایت «روحانی حسن» این پایگاه اطلاع‌رسانی، علاوه بر انتشار اخبار و مواضع رسمی دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، کارنامه دولت تدبیر و امید را نیز مرور می‌کند. هدف از راه‌اندازی این وبسایت، بازخوانی مواضع و انتشار روایت‌های ناگفته از دوران هشت‌ ساله ریاست‌جمهوری دکتر حسن روحانی و میراث دولت یازدهم و دوازدهم، خاطرات رئیس‌جمهور سابق ایران از دوران نامزدی در انتخابات ۹۲ تا تشکیل دولت و فرازوفرودهای دو دوره چهار ساله و تاریخ شفاهی اعضای کابینه و مدیران ارشد دولت تدبیر و امید است. این پایگاه اطلاع‌رسانی همچنین تنها منبع رسمی و مورد تائید رئیس‌جمهور سابق برای انتقال آرا و افکار خود به جامعه و اعلام مواضع و دیدگاه‌های دکتر روحانی درباره رخدادهای روز است.»

بیشتر بخوانید:

روایت جهانگیری از اعتراض مردم به گرانی در دولت روحانی/ تصویب کردیم نحوه و محل برگزاری اعتراضات تعیین شود اما دیوان عدالت ابطال کرد

داستان سور روحانی برای تغییر نام/ نمی دانستند حسن روحانی همان حسن فریدون است

حضور حسن روحانی در مجلس خبرگان

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید