12:12 , 1401/9/28
کد خبر: 000017366
بازدید: 1406
اسیدپاشی برای گرفتن حضانت فرزند/ دست های زن جوان فنا شد!

مرد جوان برای انتقام جویی به اسیدپاشی متوسل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، زن جوان پس از اینکه با حکم دادگاه طلاق گرفت، از سوی شوهرش مورد حمه اسید پاشی قرار گرفت.

زنی جوان که دست هایش به دلیل اسیدپاشی دچار سوختگی شده بود رو به قاضی گفت: با شوهرم سال ها درگیر اختلاف بودم. آنقدر دعواها و مشاجره های مان بالا گرفت که تصمیم به جدایی گرفتیم. بعد از تصمیم دادگاه حضانت فرزندم به من داده شد.

بیشتر بخوانید: زن جوان پس از خیانت به همسر در ملاء عام «جن» شد+ فیلم واقعی

همسر سابقم مزاحمم می شد

همسر سابقم برای من مزاحمت ایجاد می کرد و مدام با تلفن همراهم تماس می گرفت. شوهر سابقم بارها من را تهدید کرده بود و خواستار حضانت فرزندمان بود.

زن جوان در ادامه اظهارات خود گفت: چند روز گذشته زمانی که از خانه برای رفتن به محل کارم خارج شدم، همسر سابقم دوباره سر راه من سبز شد و مدام من را تهدید می کرد که حضانت فرزندم را به او بسپارم. دعوا میان مان بالا گرفت و او بطری که در دست داشت را تکان میداد و می گفت که فکر نکن داخل این بطری آب است. من به او اعتراض می کردم و او من را تهدید می کرد. یکدفعه درب بطری را باز کرد و محتوای داخل ان را روی من ریخت. من ترسیده بودم و تنها فهمیدم که دستم را روی صورتم بگذارم. او این کار را خیلی سریع انجام داد و دست های من به شدت سوخت و حتی قسمت هایی از بدنم هم دچار سوختگی شد.

اسیدپاشی مرد جوان برای انتقام

وی افزود: همسر سابقم به قصد انتقام جویی این کار را انجام داد چون دادگاه خضانت بچه مان را به من داده بود. او می خواست انتقام بگیرد تا حضانت فرزندمان را به او بدهم.

در نهایت پس از شکایت زن که در حمله اسیدپاشی آسیب دیده بود، ماموران پلیس آگاهی تهران اقدامات لازم را برای بازداشت مرد متهم به اسیدپاشی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: فاسق زن جوان قاتل شد/ خرید سیانور با فروش طلا!

بیشتر بخوانید: پدر کرجی زنش را کشت و خودکشی کرد/ صحنه فجیعی که دخترها در حمام دیدند

 

 

 

 

 

 

 

 

ivnanews.ir/feed

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید