16:17 , 1401/8/8
کد خبر: 000016290
بازدید: 1618

رئیس دادگستری البرز تاکید کرد:

اخبار مربوط به تجاوز به آرمیتا عباسی شایعه است و صحت ندارد

رئیس دادگستری البرز ادعاهایی که در ارتباط با آرمیتا عباسی منتشر شده را شایعه و فاقد صحت دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، فوت دختر جوانی به نام آرمیتا عباسی در روزهای گذشته موجب شد اخباری در این باره در فضای مجازی منتشر شده و اینگونه عنوان کنند که وی پس از یک هفته بازداشت در شرایطی به بیمارستان منتقل شده که مشخص شده مورد تجاوز قرار گرفته است.

طبق اخباری که از سوی میزان منتشر شده، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در این باره اظهار کرد: بنا بر گزارش های اطلاعات سپاه، دو نفر از افرادی که در شهرستان ساوجبلاغ بازداشت شده بودند در اعترافات خود چنین اعلام کرده بودند که فردی به نام آرمیتا عباسی به عنوان سرشبکه آنها را برای انتشار مطالب و فراخوان ها در فضای مجازی هدایت می کرده است.

وی ادامه داد: صفحه خود این فرد نیز فراخوان های اغتشاشات را منتشر کرده و اینها سعی داشتند با استفاده از کوکتل مولوتف به مراکزی مانند پایگاه های بسیج، کلانتری ها و کانکس های انتظامی حمله کرده و آشوب ایجاد کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز همچنین گفت: به دنبال این اعترافات وی در منزلش در کرج بازداشت شد که در منزل او علاوه بر 10 کوکتل مولوتف آماده چند بطری 1.5 لیتری بنزین و تعدادی فندک نیز کشف شد و پس از بازداشت این خانم و تفهیم اتهام به او، وی در تاریخ 25 مهر ماه چنین عنوان کرد که روده هایش مشکل دارد. بر این اساس با دستور قضایی وی به بیمارستان امام علی کرج منتقل شد.

وی با تاکید بر اینکه ماجرای تجاوز به این دختر جوان از اساس کذب و دروغ است، اظهار کرد: در بیمارستان معلوم شد وی دارای هموروئید بوده و از گذشته دارای مشکلات گوارشی مرتبط با این بیماری بوده است و در شرایط فعلی مشکل خاصی ندارد و به همین دلیل طی مدتی کمتر از 24 ساعت از بیمارستان ترخیص شد.
وی ادامه داد: پس از ترخیص از بیمارستان نیز بلافاصله دستوراتی برای انجام معاینات تکمیلی صادر شد تا مشکلی برای او ایجاد نشود.

فاضلی هریکندی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه آنچه در شبکه های مجازی درباره فوت وی منتشر شده اساسا کذب است، گفت: نامبرده با توجه به اینکه لیدر اغتشاشات بوده و در منزلش نیز وسایل آشوبگرانه کشف شده بود در صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در حالی در زندان فردیس بوده که طبق قانون با خانواده خود نیز در تماس بوده است.

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید